Kouluttajat

Kouluttajina toimivat ampumaurheilun, metsästyksen, asetekniikan ja taitolajivalmennuksen osaajat ja sen huomaa rennosta oppimiselle avoimesta ilmapiiristä koulupäivien aikana.

Kouluttajiksi he ovatkin valikoituneet juuri siksi, että heissä kaikissa yhdistyy poikkeuksellisella tavalla ymmärrys eettisestä metsästyksestä ja paremmasta riistalaukauksesta. Käytännön metsästyskokemus yhdistettynä urheiluammuntaan ja ammunnan harjoitteluun takaavat sen, että he osaavat opettaa sinulle riistalaukauksen salat omilla ehdoillasi.

Olennaisin yhdistävä tekijä koulujen kouluttajissa on, että he kaikki ovat huomanneet että perinteiset kilpa-ammunnan lajit eivät valmenna riittävästi metsästäjää olennaisimpaan, onnistuneeseen riistalaukaukseen. Juuri siksi he ovat koulussakin mukana.

Koulut kattavat käytännössä katsoen koko Suomen tällä hetkellä neljällä päätoimipisteellään. Päätoimipisteet sijaitsevat Kärkölässä, Porissa, Nurmeksessa ja Oulussa.

Etelä

Rannikko