Koulupäivät

Haulikkokouluun tai Kiväärikouluun osallistuvan ei ole tarvinnut ampua aiemmin laukaustakaan tai vastaavasti voi olla jo kokeneempikin metsästäjä. Erilaisilla ampumarasteilla sinua ohjaavat kokeneet kouluttajat, jotka antavat palautteen suorituksestasi ja auttavat sinua analysoimaan riistalaukaukseen vaikuttavia tekijöitä oppimiselle avoimessa rennossa ilmapiirissä. Ammuntarastit tukevat kehittymistäsi ampujana vasta-alkajasta kokeneempaan ampujaan.

Kouluissa kaikki tieto ja taito jaetaan koulutukseen osallistuvien käyttöön. Teoriatiedoin ja käytännön harjoittein osallistuja saa valmiudet parempiin riistalaukauksiin.

Haulikko- ja KivääriPro -tunnit tarjoavat yksilöllistä ja tavoitteellista yksityisopetusta sinulle. Autamme sinua kehittymään ja käytössäsi on kaikkien kouluttajien tieto! Voit myös tulla ratkomaan Pro -tunnille jotain yksittäistä ongelmaa.

Meille on tärkeää, että sinä opit!