Ladataan Tapahtumia

« Kaikki tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Haulikkokoulu Nokia – Peruskurssi

15.10.2022 klo 08:30 - 15:00

149,00€

Suosittelemme ottamaan mukaan omat ampujanlasit, kuulosuojaimet ja metsästyksessä käyttämäsi haulikon, jos sellainen on omasta takaa. Voit myös ostaa suojavarusteita ja ampujan liivejä meiltä paikan päällä. Yhteistyökumppaniemme aseet ovat asiakkaidemme käytössä koulupäivänä. Hintaan sisältyy 12 kaliiberin panokset, muun kaliiberin panokset osallistujan on tuotava mukanaan.

Muistathan pukeutua sään mukaisesti. Aurinkoisella säällä lippalakki auttaa vähentämään häikäisyä ampuessa.

Huomaathan, että palvelu- ja sopimusehtojemme mukaisesti sinulta voidaan periä 40% osallistumismaksusta, jos perut osallistumisesi alle 7 vuorokautta ennen koulupäivää.

Jos sinulla on kysyttävää, niin otathan yhteyttä lipussa näkyvään yhteystietoon!

Liput

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Liput eivät ole enää saatavilla

Päiväys:
15.10.2022