Yksityisopetus KivääriPro Aloituspaketti

180,00

Aloituspaketti KivääriPron kanssa mikäli et ole käynyt peruskurssia ennen yksityisopetusta. Rata- ja kierrosmaksut maksetaan yksityisopetuksen jälkeen! Panokset eivät sisälly hintaan. Lue lisää tuotekuvauksesta ennen tilausta.

Osastot: , Avainsana tuotteelle

Kuvaus

KivääriPro-kouluttajat antavat yksityisopetusta Etelä-Suomen ja Pohjois-Karjalan alueilla. Pro:t auttavat sinua kehittymään ampujana sinun yksilöllisen tasosi ja tavoitteesi huomioiden.

Suosittelemme sinulle Kiväärikoulun käymistä ennen Pro-tuntien ottamista. Tarvittaessa lainaamme sinulle aseen yksityistuntia varten. Jos et ole suorittanut aiemmin peruskurssia, aloitamme kolme tuntia kestävällä aloituspaketilla. Aloituspaketin hinta on 180.00€. Rata- ja kierrosmaksut maksetaan yksityisopetuksen jälkeen! Panokset ja mahdolliset matkakulut eivät sisälly hintaan.

Pro-tunteihin voit käyttää maksuvälineenä liikuntaetuja: Edenred, Smartum, ePassi ja Eazybreak. Mikäli haluat maksaa setelien muodossa olevalla liikuntaedulla, ota yhteyttä kauppa@kivaarikoulu.fi ennen tilauksen tekemistä.